Informacija lengvai suprantama kalba

Vilniaus vaikų ir jaunimo klubas Šatrija

Kas yra vaikų ir jaunimo klubas?

Tai vieta, kur ateina vaikai, jauni žmonės ir suaugusieji.

Ką jie veikia klube?

Klube vaikai ir jauni žmonės lanko

  • būrelius,
  • treniruotes
  • kitas veiklas.

Vaikai, jauni žmonės ir suaugusieji klube mokosi

  • šokti,
  • dainuoti,
  • sportuoti,
  • groti instrumentais,
  • piešti,
  • lipdyti iš molio,
  • daryti rankdarbius,
  • fotografuoti.

Klube galima mokytis

  • piešti,
  • lipdyti iš molio,
  • daryti rankdarbius
  • fotografuoti.

Klube galima lankyti sporto treniruotes:

  • gimnastiką,
  • taikwondo,
  • karate,
  • dziudo;
  • jogą.

Jei norite šokti, rinkitės iš:

  • linijinių šokių,
  • Pop šokių,
  • šiuolaikinių šokių,
  • Šou šokių,
  • breiko,
  • baleto.

Klube yra teatro būrelis. Teatro būrelyje vaikai mokosi vaidinti ir kuria spektaklius.

Klubo būreliai vyksta kelis, vieną arba du, kartus per savaitę.

Vienas užsiėmimas trunka 45 minutes.

Būreliai vyksta pagal tvarkaraštį: https://satrijosklubas.lt/tvarkarastis

Būrelių kainas rasite čia:

https://satrijosklubas.lt/aktuali-informacija

Vaikų ir jaunimo klube yra tik jaunimui skirta erdvė Laisvas plotas. Į Laisvą plotą gali ateiti jaunuoliai nuo 14 iki 29 metų. Laisvas plotas dirba kiekvieną darbo dieną, nuo 16 iki 21 valandos. Jaunuoliai Laisvame plote:

  • žaidžia stalo žaidimus,
  • bendrauja,
  • eina į žygius,
  • piešia,
  • gamina rankdarbius,
  • dalyvauja renginiuose.

Laisvo ploto veiklos keičiasi.

Kada dirba vaikų ir jaunimo klubas Šatrija?

Klubas dirba darbo dienomis, nuo 10 iki 21 valandos.

Kur yra vaikų ir jaunimo klubas Šatrija?

Vaikų ir jaunimo klibas Šatrija yra Vilniuje, adresu Kalvarijų g. 156, prie stotelės Šatrija.

keyboard_arrow_up
Skip to content